Paradise Hotel!

Kollade precis på Paradise Hotel Danmark, kan inte fatta att imorgon är de final! Tiden har gått sjukt snabbt, jag har följt det sen dag 1, jag har aldrig missat ett avsnitt så de känns sjukt konstigt att de tar slut imorgon :o
Nu är de bara 3 kvar, så sjukt tomt... 
Men jag tycker att Tina-Maria är den självklara vinnaren, hon är supersnygg, verkar så snäll o glad och hon är ju Miss Paradise redan så det är ju nästan ingen snack om saken. Julian och Jeanette blev lite som Amandus och Camilla(från Big brother)och det är lite smått tråkigt, men annars är Julian den som borde vinna om inte Tina-Maria gör de, han är ju underbar ;)
Jeanette är lite jobbig för hon ska skrika o sjunga hela tiden, åh.. får ont i öronen av hennes röst..
Men ja, nu ska jag städa min rum.. de behövs verkligen!
Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0