Dålig uppdatering, jag vet!

Inte skrivit något på några dagar, jag vet, men mår verkligen dåligt över att min katt fick avlidas, det var verkligen som all min luft gick ur mig, har haft henne sen jag var väldigt liten och jag älskar henne otroligt mycket, så att hon nu är borta är ofattbart! Men hon visste hur älskad hon var av familjen och hur mycket vi saknar henne, så det känns lite bättre.
Vila i fred min älskade katt! 
 
Men annars kan jag berätta vad som hänt idag.. Efter skolan drog jag och Mathilda på en liten spontan resa till någon liten by som hette Blentarp(Vi vågade inte åka ensamma för busschaffisen vad skum, så vi hoppa av då alla andra hoppa.)Och seriöst det fanns inget liv i denna hålan, vi hade ingen aning hur vi skulle ta oss tillbaka tills vi hitta en kille(snygg faktiskt!..)som hjäpte oss till Sjöbo och där drog vi lite på stan sen tog vi buss hem. 
 
Riktig kul och mysig dag fastän vi spendera typ 3 h på buss.. ;)
Fett ös i Blentarp...
 
 
Ganska skräckslagen Mathilda!
 
Såhär ser man visst ut i Sjöbo *äcklad min*Trött chey på buss hem! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0