RUSTA & VIDEOINLÄGG

Tjenis alla, har inte blivit så mycket uppdatering idag så det får bli ett videoinlägg när jag kommer hem! Taggad! :D

Och sen, några dagar innan skolan köpte jag i brådska ett paket lösnaglar ifrån Rusta och jag tyckte dom var snygga på men redan dagen innan skolan föll nästan alla av, så dom satt på bra i ca 2 dagar och redan efter dag 1 blev dom bubbliga, irriterande!
Så köp dom inte, kanske lite billigare men kvaliteten suger! Lägg på istället på en lösnagel studio, de brukar jag göra, och blir alltid nöjd!

Tog foto, och såhär såg dom ut den första dagen, ganska snygga men lägg inte pengar på dom! :)


Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-09-10 @ 15:59:33
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0