ARGT INLÄGG!

Förbered er på ett argt inlägg...

ÅH! Hela dagen har jag haft en sån här jobbig irriterad/ledsen trött känsla, o liksom vad jag än gjorde var de ansträngande eller tråkigt, så jag ringde Valentina o fråga om jag kunde dra in till henne så hon kunde pigga upp mig(de är hon bäst på)så ja, jag gick upp till den jävla bussen o när jag nästan är där kommer den, så jag börjar springa o när jag är typ 1 meter ifrån den så jag förväntar mig att den stannar så jag börjar gå o då skiter den i o stanna så den kör iväg från mig, så jag går iväg o sättet mig ner på marken för o vänta på nästa buss, då jag sätter mig på fågelskit o när jag tar emot med handen knäcks en lösnagel... och mitt hår ser hemskt ut för jag sprang så fick sätta upp de.. Gud måste älska mig! -.-

Det är min irreterad/sur/deprimerad/arg min ni får se..


Kommentarer
Postat av: melisa

fin blogg! klicka gärna in min också :D
www.nokic.blogg.se

2012-08-21 @ 17:54:04
URL: http://nokic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0